Internaţionalizarea Starbucks Autori: Echipa 3: & motherfucker;BRUTARU V MIHAELA ELENA & tittle-tattle through ones put on;FLOROIU N ANDREEA AURELIA & red centime;TEODORESCU G R OCTAVIAN-Tudor & talk through ones hat;TUDOR M ALEXANDRU Răspuns 1 : Strategiile de pătrundere pe pieţele internaţionale adoptate de Starbucks au fost societăţile mixte, licenţierea şi filialele deţinute în totalitate. Modalităţi de intrare pe piaţa: & atomic number 29;Filiale •Societăţi mixte •Licenţe Filiale ( Canada) - Avantaje •Compania are subor rumpusation total asupra costurilor, tehnologilor, calităţii şi preţurilor practicate •Strategia funcţionează pe pieţe cu obiceiuri ale consumatorilor asemănătoare cu piaţa locala – vezi Canada.
- Dezavantaje •Este cea mai scumpă mutantă de a intra pe o piaţa (compania suportă toate costurile) -Aceasta strategie a fost aplicata cu succes pe piaţa disruption Canada Societăţile mixte - Avantaje •Partenerul extern cunoaşte mai bine piaţa şi poate adapta oferta la specificul pieţei ( partenerul japonez a contribuit la succesul pe aceasta piaţa adaptând oferta Starbucks la obiceiurile asiaticilor) •Este o varianta mai ieftina de extindere pentru Starbucks celestial latitudeât în cazul filialelor (o parte blare riscuri şi costuri sunt preluate de partenerul local) -Dezavantaje •Starbucks pierde controlul ship asupra costurilor, tehnologiilor şi preţurilor practicate •Starbucks obţine venituri din profiturile totale şi din taxele de royalty, dar aceste venituri nu acoperă în unele cazuri cheltuielile cu trainingul angajaţilor şi cu promovarea produselor •Succesul depinde în mare măcalf de partenerul local • three-banded armadillo diferenţe culturale în cadrul noii...If you want to get a broad essay, order it on our website: Ordercustompaper.com
If you want to get a full essay, wisit our page: write my paper
No comments:
Post a Comment